Direct, altijd en overal gedetailleerd inzicht in de status van uw liftportefeuille.
Volledig inzicht met het liften klantportaal
Het klantportaal is dé plek waar u alle gegevens van uw liften kunt inzien. Een centrale login geeft u toegang tot ons overzichtelijke en duidelijk gestructureerde klantenportaal om uw installaties gemakkelijk, overal en op elk moment in te zien en te beheren. Zo heeft u 24/7 toegang tot uw liftportefeuille, alle installaties in 1 overzicht en snel inzicht in de actuele status van uw liften d.m.v. stoplichten.
Klik hier voor de loginpagina van het klantportaal
Wat kunt u allemaal met het klantportaal?
Zoals gezegd is het klantportaal dé plek waar u actuele gegevens van al uw liftinstallaties 24/7 kunt inzien. De belangrijkste onderdelen van het klantportaal:
Afspraken-overzicht
- Planning status van uw liftportefeuille
- Detailinformatie per lift
- Zoeken en filteren op specifiek adres of liften
- Overzicht verzonden aankondigingen geplande liften
Installaties
- Mijn portefeuille liften bij TÜV NORD
- Keuringsstatus portefeuille
- Overzicht workload komende periode inclusief vervaldatum
- Detailinformatie per lift
- Mogelijkheid om detail info te wijzigen
- Download informatie per stuk en in batch
- Zoeken en filteren op elk gewenst veld, ook uw refentie
Facturen
- Overzicht verzonden facturen
- Download gewenste informatie per stuk en in batch
- Zoeken en filteren op bijv. factuurnummer, adres of lift
Inspectie-documenten
- Direct inzagein alle keuringsrapporten en certificaten
- Download gewenste informatie per stuk en in batch
- Zoeken en filteren op elk gewenst veld
- Overzicht verzonden aankondigingen geplande liften
Management rapportage
- Grafisch inzicht status portefeuille en resultaten inspecties
- Grafisch inzicht in top 10 keuringspunten en top 5 afkeurpunten
- Inzoomen naar details doorklikken op gewenst deel grafiek
- Vergelijk resultaten met zelf in te stellen benchmark
Details keuringpunten
- Inzicht in alle keuringspunten per inspectie
- Gebaseerd op de codes uit het zinneboek
- Zoeken en filteren op elk gewenst veld
- Doelgericht werken aan de aandachtsgebieden
Mogelijkheden van de management rapportage
Grafisch inzicht in de status van uw portefeuille, top 10 keuringspunten en top 5 afkeurpunten. Daarnaast kunt u inzoomen naar details op doorklikken op het gewenste deel van de grafiek. Bovendien kunt u eenvoudig zelf benchmarks creëren.
Veel gestelde vragen
Het klantportaal is voor alle klanten van TÜV NORD die 24/7 inzicht willen hebben in hun eigen (lift)installaties.
In het klantportaal kunt u van al uw (lift)installaties 24/7 de beschikbare informatie inzien. Certificaten, rapporten, aankondigingen, keuringsdata, afspraken en nog veel meer is eenvoudig online te raadplegen. Voor een compleet overzicht van alle mogelijkheden download de flyer.
U kunt zich aanmelden via de aanmeldpagina of door een e-mail te sturen naar klantportaal@tuv.nl
U kunt eenvoudig uw wachtwoord resetten via de knop wachtwoord wijzigen in het inlogscherm. Mocht het alsnog niet lukken dan kunt u altijd contact met ons op te nemen via klantportaal@tuv.nl.
Alle gegevens worden uiteraard met de uiterste zorg verwerkt. Indien u een wijziging wilt doorvoeren kunt u daar een melding van maken zodat we die kunnen aanpassen.
Ja, de informatie uit het klantportaal is per stuk en in batch te downloaden, zodat u altijd de gewenste informatie voorhanden heeft.
U kunt uw lift aanmelden via het contactformulier. Graag ontvangen wij zoveel mogelijk informatie als het gaat om uw (lift)installatie.
Stel uw vraag over het klantportaal
Heeft u nog vragen over het klantportaal, dan helpen we u graag. Stel uw vraag!